• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2

متکدیان خرم‌دره ساماندهی می‌شوند

  • کد خبر : 22641
  • 24 آبان 1393 - 11:59
متکدیان خرم‌دره ساماندهی می‌شوند

ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان خرم‌دره در بهزیستی این شهرستان تشکیل جلسه داد. به گزارش نبض سحر، به نقل از روابط‌عمومی بهزیستی استان زنجان، “میترا رحمانی” رئیس بهزیستی شهرستان خرم‌دره گفت: بهزیستی عضو ستاد ساماندهی متکدیان است و هیچ ارگانی به تنهایی نمی‌تواند نسبت به رفع مشکل حضور متکدیان در شهر اقدام کند.   وی با […]

ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان خرم‌دره در بهزیستی این شهرستان تشکیل جلسه داد.

به گزارش نبض سحر، به نقل از روابط‌عمومی بهزیستی استان زنجان، “میترا رحمانی” رئیس بهزیستی شهرستان خرم‌دره گفت: بهزیستی عضو ستاد ساماندهی متکدیان است و هیچ ارگانی به تنهایی نمی‌تواند نسبت به رفع مشکل حضور متکدیان در شهر اقدام کند.

 

وی با اشاره به حضور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی(ره)، فرمانداری، نیروی انتظامی و شهرداری در این جلسه، افزود: متکدیانی که در راه مانده یا ابن سبیل باشند از طرف کمیته امداد جهت بازگشت به محل زندگی‌شان مساعدت خواهند شد.

 

رحمانی از عدم شناسایی متکدیان واقعی توسط مردم خبر داد و اظهار کرد: شهروندان باید نسبت به شناسایی نیازمندان واقعی اقدام کنند و کمک‌های خود را به دست آن‌ها برسانند تا شاهد حذف اشاعه تکدی‌گری در شهر باشیم.

 

این مسوول خاطرنشان کرد: بعد از شناسایی و جمع‌آوری متکدیان توسط شهرداری که با همکاری نیروی انتظامی صورت می‌گیرد مددکاران کمیته امداد و بهزیستی در شهرداری حاضر شده و نسبت به ساماندهی و رفع مشکل جامعه هدف خود اقدام می‌کنند.

 

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی شهری جهت آشنایی مردم با نیازمندان واقعی و عدم کمک به متکدیان، تصریح کرد: مساعدت‌های مالی مردم به متکدیانی که نیازمند نیستند موجب افزایش تکدی‌گری و مخدوش شدن چهره شهر و به وجود آمدن آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی در جامعه می‌شود.
انتهای پیام/ایسنا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=22641

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.