• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Sunday - 20 October - 2024
7

طرح‌های فرهنگی و اشتغال در شهرستان خرمدره اجرایی شود

  • کد خبر : 21832
  • 30 مهر 1393 - 8:36
طرح‌های فرهنگی و اشتغال در شهرستان خرمدره اجرایی شود

امام جمعه شهر خرمدره در آستانه سفر هیئت دولت به استان زنجان گفت: با حضور دولت تدبیر وامید در شهرستان خرمدره امیدواریم طرح‌های فرهنگی و اشتغال در شهرستان خرمدره اجرایی شود. حجت‌الاسلام سید علی حسینی در آستانه سفر هیئت دولت به استان زنجان، با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه تمام توسط استاندار و نماینده ولی فقیه […]

امام جمعه شهر خرمدره در آستانه سفر هیئت دولت به استان زنجان گفت: با حضور دولت تدبیر وامید در شهرستان خرمدره امیدواریم طرح‌های فرهنگی و اشتغال در شهرستان خرمدره اجرایی شود.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی در آستانه سفر هیئت دولت به استان زنجان، با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه تمام توسط استاندار و نماینده ولی فقیه در استان زنجان احصا شده است، اظهار کرد: امیدواریم با مساعدت‌های ریاست جمهوری این پروژه‌ها به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه موضوع مکانیزه کردن سیستم کشاورزی از جمله مشکلات اقتصاد شهرستان خرمدره محسوب می‌شود، ابراز کرد: با توجه به اینکه اقتصاد این شهرستان وابسته به کشاورزی است ضرورت دارد سیستم‌های نوین کشاورزی در این شهرستان ایجاد شود.

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه امیدواریم منویات مقام معظم رهبری در عرصه‌های فرهنگ و اقتصاد عملی شود خاطر نشان کرد: در عرصه فرهنگی لازم است اعتباراتی برای ساخت حوزه‌ علمیه و مصلای نماز جمعه شهرستان خرمدره اختصاص یابد.

وی تاکید کرد: اولویت نخست شهرستان خرمدره تامین اعتبار برای تکمیل پروژه‌هایی است که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار هستند.

‌حسینی با اشاره به اینکه نبود صنایع در شهرستان خرمدره یکی از مهم‌ترین مشکلات این شهرستان به شمار می‌رود، ابراز کرد: برای برطرف کردن مشکل اشتغال در این شهرستان لازم است صنایع فعال شوند.

وی با بیان اینکه راه ارتباطی ابهر- تاکستان با مشکل مواجه است، تصریح کرد: مشکل راه شهرستان خرمدره از سمت ابهر به تاکستان از جمله مواردی است که در سفر ریاست جمهوری مطرح می‌شود.

امام جمعه خرمدره با اشاره به عدم وجود سرمایه گذاران در شهرستان خرمدره افزود: انتظار داریم با حضور سرمایه گذاران در این شهرستان زمینه اشتغال و توسعه شهرستان فراهم شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بخش اعظم کشاورزی  شهرستان خرمدره از آب چاه‌ها تامین می‌شود که با توجه به کمبود آب در کشور لازم است سیستم‌های نوین کشاورزی در این شهرستان راه اندازی شود.

‌حسینی با بیان اینکه ایجاد بنگاه‌های زود بازده در این شهرستان می‌تواند تاثیر بسزایی در رشد صنایع تبدیلی داشته باشد، عنوان کرد: با ایجاد صنایع تبدیلی و بنگاه‌های زود بازده در شهرستان خرمدره می توان از پظرفیت‌های کشاورزی این شهرستان بهره برد.

وی بیان کرد: احداث پارک بانوان از جمله نیاز‌های این شهرستان است که لازم است به آن توجه شود.

انتهای پیام/ تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=21832

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.