• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
4

کلنگ احداث نخستین فروشگاه زنجیره ای رفاه درشهرستان خرم دره به زمین زده شد

  • کد خبر : 21339
  • 12 مهر 1393 - 8:11
کلنگ احداث نخستین فروشگاه زنجیره ای رفاه درشهرستان خرم دره به زمین زده شد

کلنگ احداث نخستین فروشگاه زنجیره ای رفاه درشهر خرم دره با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،فرماندار ،مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان زنجان و جمعی از روسای ادارات و شهروندان زده شد. مدیر عامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان زنجان در این مراسم گفت: عرضه مستقیم کالا از تولید […]

کلنگ احداث نخستین فروشگاه زنجیره ای رفاه درشهر خرم دره با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،فرماندار ،مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان زنجان و جمعی از روسای ادارات و شهروندان زده شد.

مدیر عامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه استان زنجان در این مراسم گفت: عرضه مستقیم کالا از تولید کننده به مصرف کننده از ویژگی های بارز فروشگاه رفاه است که امیدواریم با بهره برداری از این فروشگاه و عرضه محصولات و کالاهای با کیفیت گامی در جهت خدمت رسانی به مردم برداشته باشیم.

در ادامه مدیر پروژه احداث فروشگاه رفاه خرم دره نیز با اعلام این که این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار و۳۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد گفت: احداث فروشگاه رفاه خرم دره از نوع تیپ سه می باشد که با اعتبار اولیه سه میلیاردتومان در فاز اول یک طبقه ساخته خواهد شد و اجرای این پروژه با مشارکت بخش خصوصی و بانک عامل صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/منبع:روابط عمومی فرمانداری

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=21339

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. باسلام
    اگه کسی آدرس محل احداث فروشگاه رو میدونه به ما هم بگید ممنون

  2. با سلام این فروشگاه قراره جنب بانک مسکن احداث شود .
    ولی کاش مشکل فروشگاه مینو هم حل بشه ، با نگاه به این پروژه ( فروشگاه مینو ) به راحتی می توان از وضع و حال شرکت مینو باخبر شد . عده ای که خواهان برچیده شدن آن هستند دارند به آرزوی خود می رسند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.