• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
5

جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه ولایت خرمدره برگزار شد

  • کد خبر : 20799
  • 30 شهریور 1393 - 10:19
جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه ولایت خرمدره برگزار شد

جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه ولایت در سالن کنفرانس فرمانداری خرمدره برگزار شد. به گزارش نبض سحر، “شیخی”  فرماندار خرم دره در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ماه ذی الحجه و اعیاد قربان و غدیر  گفت:تمامی پیامبران از حضرت آدم تا حضرت محمد (ص) دارای وصی و جانشین بودند و درخشندگی و بزرگی واقعه غدیر […]

جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه ولایت در سالن کنفرانس فرمانداری خرمدره برگزار شد.

به گزارش نبض سحر، “شیخی”  فرماندار خرم دره در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ماه ذی الحجه و اعیاد قربان و غدیر  گفت:تمامی پیامبران از حضرت آدم تا حضرت محمد (ص) دارای وصی و جانشین بودند و درخشندگی و بزرگی واقعه غدیر در دین اسلام آنقدر ویژه است که کمتر مورخی می تواند از کنار آن به سادگی عبور نماید.

وی در ادامه افزود:نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از واقعه غدیر است و ما باید در گرامیداشت هرچه باشکوه تر  این اعیاد تلاش کنیم و اهمیت آن را در جامعه تبیین نمائیم.

امام جمعه خرم دره در این جلسه ضمن دعوت مردم و مسئولین به برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم دهه ولایت در سخنانی گفت: دشمنان دین اسلام درصدد ایجاد تفرقه بین شیعیان و برادران اهل سنت هستند ولی این کار در کشور ایران در سایه نبوت ،ولایت حضرت علی (ع) و رهبری معظم انقلاب اسلامی هیچگاه میسر نخواهد شد.
حجت الاسلام حسینی در ادامه افزود:عید غدیر یک عید جهانی است و باید در جهان شناسانده شود.

سرهنگ صادقی فرمانده سپاه ناحیه خرم دره در بخش دیگری از این جلسه از برگزاری جشن امامت ،دیدار باخانواده معظم شهدا وخانواده سادات به عنوان مهمترین برنامه های سپاه ناحیه خرم دره در این ایام نام برد.

“مقدمی” رئیس اداره تبلیغات اسلامی دراین جلسه گفت:دهه ی ولایت ، دهه ی مهمی است و برای هرچه باشکوه تر شدن باید کمیته هایی تشکیل شود.
وی در ادامه پیشنهادهائی از قبیل: برگزاری مسابقات،برگزاری همایش غدیر،برگزاری مراسمات ویژه در مدارس برای دانش آموزان را در خصوص هرچه بهتر برگزاری مراسمات این دهه داد.

در این جلسه “صمدی” رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در سخنانی اظهار داشت: پیشنهاد می کنم تا در کنار مجتمع ادارات و با همکاری مسئولین ایستگاه صلواتی دایر شود و همچنین مسئولین در جشنهای مردمی در کنار مردم و بانیان این جشنها حضور داشته باشند چرا که این امر سبب دلگرمی مردم خواهد شد.

“مرادی” رئیس دامپزشکی شهرستان هم در پایان این جلسه طی سخنانی گفت: یک هفته مانده به عید قربان دکتر دامپزشکی جهت معاینه دام ها در میدان دام حضور خواهد یافت تا مردم با اطمینان از سالم بودن دام نسبت به خریداری اقدام کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=20799

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.