• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
2

عملکرد نماینده مردم ابهر و خرم دره/ نماینده خادم مردم است

  • کد خبر : 18745
  • 18 مرداد 1393 - 11:26
عملکرد نماینده مردم ابهر و خرم دره/ نماینده خادم مردم است

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سطانیه گفت: در طول سال برنامه های مختلفی با حضور نمایندگان برگزار می شود و نماینده به عنوان خادم مردم پیگیر انجام امور مردم است. به گزارش نبض سحر،محمدرضا خانمحمدی , با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی وی اظهار کرد: دیدار با مسئولان برای پیگیری کارها در سطح […]

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سطانیه گفت: در طول سال برنامه های مختلفی با حضور نمایندگان برگزار می شود و نماینده به عنوان خادم مردم پیگیر انجام امور مردم است.

به گزارش نبض سحر،محمدرضا خانمحمدی , با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی وی اظهار کرد: دیدار با مسئولان برای پیگیری کارها در سطح وزرا و معاونین آنها،دیدار با نعمت زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت،با حضور فرمانداران شهرستان های ابهر خرمدره و سلطانیه برای برسی مشکلات واحدهای صنایع تولیدی در حوزه انتخابیه و اتخاذ راهکارهای لازم و بررسی زمینه سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران در منطقه از جمله فعالیت های انجام شده محسوب می شود.

 وی با اشاره به دیدار با ریاست کمیسیون صنایع و معدن مجلس شورای اسلامی با حضور فرمانداران شهرستان های ابهر خرمدره و سلطانیه برای پیگیری مصوبات جلسات ستاد تسهیل و برسی مشکلات صنایع  که در سال گذشته در حوزه انتخابیه تشکیل شده بود، ادامه داد: دیدار با ریاست فنی و حرفه ای کشور با حضور فرمانداران شهرستان های ابهر خرمدره و سلطانیه برای بررسی ایجاد دانشگاههای فنی و حرفه ای در منطقه از دیگر اقدامات انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه دیدار با معاون راه های روستایی وزارت راه و شهر سازی با حضور فرمانداران و روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان ها برای بررسی راه های روستایی و تامین اعتبار به منظور نگهداری و مرمت این راه ها و همچنین احداث راه خرمدره به شمال از مسیر پیله ورین از اقدامات محسوب می شود، افزود: دیدار با میر شفیع معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی با حضور فرمانداران شهرستان های ابهر خرمدره و سلطانیه و شهرداران ابهر، خرمدره، سلطانیه، صائین قلعه و هیدج برای تامین قیر مورد نظر شهرداری های حوزه انتخابیه از اقدامات در این حوزه است.

وی با بیان اینکه دیدار با خندان دل، معاون عمرانی و امورشهرداری های وزارت کشور با حضور شهرداران ابهر، خرمدره، سلطانیه، صائین قلعه برای دریافت اعتبارات عمرانی شهرداری ها از دیگر اقدامات انجام شده است، افزود: دیدار با مدیر عامل شرکت ایمدرو در خصوص سرمایه گزاری این شرکت به منظور اشتغال زایی در منطقه نیز صورت گرفته است.

این مسئول از دیدار با وزیر جهاد کشاورزی برای بررسی مشکلات بخش کشاورزی منطقه خبر داد و افزود: دیدار با وزیر بهداشت، درمان و علوم پزشکی برای بررسی مشکلات بخش بهداشت و درمان منطقه.با نائب رئیس مجلس و اعضای هیئت مدیره شرکت صنعتی مینو با حضور فرماندار شهرستان خرمدره برای بررسی مشکلات شرکت صنعتی مینو دیدارهایی صورت گرفته است.

خانمحمدی  شرکت در جلسات و دیدار ها را بخشی از فعالیت های خود عنوان کرد و گفت: شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی استان برای دفاع و پیگیری اعتبارات حوزه انتخابه،شرکت در جلسه شورای اداری استان،دیدار با آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان،شرکت در مجمع نمایندگان استان و انتخاب از سوی اعضای مجمع به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان از اقدامات انجام شده است.

نماینده مردم ابهر و خرم دره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرکت در جلسه بررسی مشکلات مربوط به حوزه ارتباطات و فن آوری اطلاعات در استانداری زنجان که با حضور معاون پارلمانی وزارت ارتباطات و فن آوری و با دعوت د خانمحمدی سفری به استان داشتند با حضور مسئولین مربوطه استان، استاندار و فرمانداران حوزه انتخابیه برگزار شد.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان های حوزه انتخابیه نیز اقداماتی انجام شده است،یادآور شد: شرکت در نماز جمعه شهر صائین قلعه دو بار در سال جاری،حضور در دفتر امام جمعه شهر صائین قلعه با جمعی از گرو ههای مختلف مردم برای بررسی امکانات آنان بویژه مشکل آب زراعی  و مشکلات کشاورزان، دامدارها و مرغداری ها دوبار در سال جاری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار صائین قلعه،حضور در سپاه پاسداران شهرستان خرمدره و شرکت در صبحگاه مشترک به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر از اقدامات انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان ابهر،شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان سلطانیه،شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان خرمدره،شرکت در نماز جمعه ابهر بخشی از برنامه های اجرا شده است، تصریح کرد: شرکت در جلسه معارفه فرماندار شهرستان ابهر و ایراد سخنرانی،شرکت در جلسه با حضور اداره مخابرات شهرستان سلطانیه برای بررسی مشکلات مخابراتی شهرستان سلطانیه و شرکت در جلسه برسی مشکلات نانوایان شهرستان سلطانیه از دیگر اقدامات انجام شده است.

نماینده مردم ابهر و خرم دره در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به شرکت در جلسه بررسی مشکلات درمانگاه شهر سلطانیه با حضور خیرین و مسئولین، ادامه داد: شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان سلطانیه و بررسی و پیگیری ایجاد دانشکده معماری در شهر سلطانیه،شرکت در جلسه شورای اداری شهر ابهر با حضور شهردار ابهر برای پیگیری و برسی مسائل مطرح شده یویژه ایجاد سرمایه گذاری شهرداری ابهر برای در آمدی پایدار،شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان خرمدره با حضور شهردار و کارکنان شهرداری برای بررسی مشکلات و بیان نظرات و پیشنهادات از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به شرکت در جلسه معارفه شهردار صائین قلعه و ایراد سخنرانی و حضور در فرمانداری شهرستان خرمدره  برای پیگیری کارها،دیدار با جمعی از روحانیون منطقه،دیدار با امام جمعه  شهر خرمدره با حضور در دفتر ایشان،دیدار با امام جمعه شهر ابهر با حضور در دفتر ایشان،دیدار با امام جمعه شهر سلطانیه با حضور در دفتر ایشان و بازدید از کانون تخصصی قرآنی آموزش و پرورش ابهر به اتفاق مسئولین برای آشنایی با فعالیت های این کانون را از اقدامات نجام شده عنوان کرد.

وی با اشاره به دیدار با حمعی از مدیران واحد ها و شرکت های صنعتی منطقه در دفاتر حوزه انتخابیه، اضافه کرد: دیدار با مردم شریف آباد به اتفاق شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین و فرماندار شهرستان ابهر برای بررسی مشکلات آنان،شرکت در تعدادی از مراسمات مردمی در حوزه انتخابیه و دیدار مردمی،شرکت در جلسات برسی مشکلات بخش کشاورزی با حضور قائم مقام و معاونین آب و خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی فرمانداران شهرستان های ابهر، خرمدره و مسئولین مریوطهحوطه انتخابیه و مدیر کل و معاون جهاد کشاورزی استان که در منطقه برگزار شده بود از دیگر اقدامات است.

وی با اشاره به دیدار با جمعه از پیشکسوتان و مربیان و داوران و قهرمانان رشته های مختلف ورزش شهرستان ابهر،حضور در مزار شهدای شهر خرمدره برای ادای احترام به ساحت مقدس گانان و ایراد سخنرانی به مناسبت هفته جوان به دعوت اداره ورزش و جوانان شهرستان خرمدره،حضور در روستاهای حوزه انتخابیه با حضور فرمانداران و جمعی از مسئولین ادارات برای دیدار با مردم و برسی و پیگیری مشکلات روستاها از دیگر اقدامات محسوب می شود.

این مسئول با اشاره به دیدار با مردم روستاهای چشین، دولت آباد ینگی کند، آغور، چشمه بار، چنگ الماس، ایوانک،امیر بسطاق، عباس آباد علیا، عباس آباد سفلی، قزلچه و قروه در ابهر و روستاهای رحمت آباد، شویر، باغدره، اردجین، سوکهریز و فلج در شهرستان خرمدره تصریح کرد: با مردم روستاهای روستاهای بوئین، والایش، ویر، سنبل آباد، حسین آباد، قره بلاغ، خرمدرق، ویک و ترکانده در شهرستان سلطانیه نیز دیدارهایی صورت گرفته است.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده از سوی وی خاطرنشان کرد: پیگیری وضعیت، بیمارستان ۲۲۰ تخت خوابی ابهر،پروژه جمع آوری و هدایت فاضلاب شهرهای ابهر و خرمدره،سازماندهی کشتارگاه دام ابهر و خرمدره،تامین اعتبار برای تکمیل دانشکده پرستاری ابهر صورت گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه در خصوص تامین اعتبار برای مراکز بهداشتی درمانی در حوزه انتخابیه،تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه،تامین قیر لازم برای آسفالت راه های روستایی و نیاز شهرداری های حوزه انتخابیه نیز پیگیرهای لازم صورت گرفته است، ادامه داد: تامین اعتبار برای آب شرب روستاها و رفع مشکل آنان،گاز رسانی به روستا های شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه،پیگیری استقرار ادارات دولتی در شهرستان سلطانیه،پیگیری درخواست های جمعی از ورزشکاران،پیگیری تامین اعتبار جهت کمک مالی به تعدادی از مساجد روستاها از اقدامات انجام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: پیگیریهای لازم در خصوص ارتقاء شهرهای صائین قلعه و هیدج به بخش، درخواست های مردمی حوزه انتخابیه،درخواست های ادارات حوزه انتخابیه،تامین سبد کالا برای نیازمندان در حوزه انتخابیه، تامین اعتبر جهت پروژه آب رسانی به شهرستان های ابهر و خرمدره از سد کینه ورس از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی از پیگیری کمک های مالی و وام قرض الحسنه از طریق وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و پیگیری تامین برق شهرک های صنعتی منطقه خبر داد و گفت: پیگیری تعریض جاده ابهر به قیدار،پیگیری چهار خط نمودن جاده ترانزیت از سه راهی تاکستان (شامی شاپ)،پیگیری سه  راهی سلطانبه و ایجاد پل های زیر گذر در مسیر از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت های دفاتر ابهر، خرمدره، سلطانیه،راهنمایی و پیگیری درخواست های مراجعین به دفتر،مکاتبات با ادارات و موسسات،شرکت در جلسات اداری یادآدور شد: حضور و شرکت در مراسم و برنامه های مردمی در مناسبت های مختلف،انعکاس مشکلات و مسائل به نماینده مردم  همراهی با ایشان هنگام حضور در منطقه از دیگر اقدامات انجام شده است.

پایان خبر//منبع:موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=18745

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. درود بر نماینده عزیزمان جناب آقای دکتر خانمحمدی

    آقای دکتر ما همچنان همراه شما هستیم، از شما می خواهیم دوباره در انتخابات شرکت کنید و بهترین نتیجه ها را برای منطقه ی ما به ارمغان بیاورید. سخنان و نحوه ی فعالیت شما در سال جاری نشان می دهد شما به آن شناختی که باید در فضای سیاسی دست پیدا کنید، دست پیدا کرده اید و البته شرایط کشور هم از آن دوره ی نا امیدی بحرانی! به امید تبدیل شده است، اگر در دوره ی آینده در انتخابات شرکت کنید موفقیت های بسیاری نصیب منطقه (منظورم از منطقه، شهرستان عزیزم خرمدره و سایر مناطقی است که قبلا به حقوق حقه آن ها توسط برخی نمایندگان و نوچه های آن ها تجاوز شده است و جلوی پیشرفت آن ها با نکته شنجی گرفته شده است ) کنید. همانگونه که رای تاریخی به حضرتعالی دادند باز هم پشتیبان شما خواهند بود. انشالله.

  2. نسبت کارکرد اقای نماینده برای خرم دره نسبت به سایرشهرستانها بسیار کم است آقای شهروندبذارین ابهریهادرود بگن

    • جناب محمد عزیز، متشکرم از نظر شما. حق با شما هم هست و مشکلات ریشه ای در خرمدره بسیار وجود دارد که متاسفانه بجای حل آن ها، درجا زده می شود. انتقاداتی نسبت به آقای دکتر خانمحمدی از جانب همشهریان خرمدره ای وجود دارد، اگر ایشان آن انتقادات را جدی بگیرند خیلی بهتر است در غیر این صورت آرزوی بنده که در بالا بیان کردم نقش بر آب خواهد شد. الان که بنده به نظر سنجی سایت نگاه می کنم می بینم حدود ۷۷ درصد نارضایتی دارند که با توجه به شرایط موجود شهرستان و آنچه در خرمدره می بینیم ، نمی گویم ۷۷ درصد ناراضی اند اما ۵۰ درصد ناراضی قطعا وجود دارد. اما بنده فکر می کنم همشهریان خرمدره ای ما باید این فرصت را غنیمت بدانند و حال که توپ سیاسی به شهرستان ما رسیده این توپ را هنوز در خرمدره نگاه دارند. تجربه سیاسی برای خرمدره ایجاد شد و این بسیار خوب است. آیا این صحبت بنده اشتباه است؟

  3. آقای شهروند لطفاازطرف خودتون قول بدین

  4. سلام بر جناب دکتر
    پس چرا شهردار و شورا میگویند ما کمک و اعتباری از طرف دکتر دریافت نکردیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.