• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
4

اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه جنایات جنگی است

  • کد خبر : 18735
  • 17 مرداد 1393 - 16:56
اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه جنایات جنگی است

امام جمعه موقت خرم‌دره با محکوم کردن کشتار غزه گفت: اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه جنایات جنگی است. حجت‌الاسلام مسیح الله میرزایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: تقوی موجب برکات الهی بر انسان‌هاست. وی با بیان اینکه اساس نزول رحمت الهی، تقوای الهی گفت: بی‌تقوایی […]

امام جمعه موقت خرم‌دره با محکوم کردن کشتار غزه گفت: اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه جنایات جنگی است.

حجت‌الاسلام مسیح الله میرزایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: تقوی موجب برکات الهی بر انسان‌هاست.

وی با بیان اینکه اساس نزول رحمت الهی، تقوای الهی گفت: بی‌تقوایی انسان‌هاست که موجب می‌شود برخی بلایای آسمانی بر آنها نازل ‌شود.

خطیب جمعه خرم‌دره در ادامه سخنان خود با تقدیر از دولت در حمایت از مردم غزه در راستای سخنان مقام معظم رهبری گفت: همه مسلمانان باید از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

این مسئول با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در نواز غزه جنایات جنگی است، ادامه داد: سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی باید سکوت خود را شکسته و جنایات این رژیم پلید را محکوم کنند.

میرزایی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه استکبار جهانی داعیه‌دار دروغین حقوق بشر شده و در راستای منافع و خواسته‌های خود به کشورها در این زمینه هشدار می‌دهد، افزود: استکبار جهانی به جای تفسیر حقوق بشر در دیگر کشورها حقوق بشر را در غزه و فلسطین تفسیر کند.

وی به مقاومت ملت مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: ملت مظلوم فلسطین و به ویژه مردم غزه با مقاومت خود درس فراموش نشدنی به دشمنان خواهند داد.

خطیب جمعه خرم‌دره با بیان اینکه خواسته کشورهای اسلامی، مسلمانان و آزادیخواهان جهان تشکیل کمیته حقیقت‌یاب در مورد جنایات غزه است، گفت: سازمان بین‌المللی باید رژیم صهیونیستی را در مورد جنایات غزه محکوم کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به ۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی به دست طالبان در افغانستان، گفت: خبرنگاران چشم بیدار جامعه هستند.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=18735

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.