• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
4

استاندار زنجان: مسئولین جسارت و جرات ابتکار عمل داشته باشند/منتظر منابع ناچیز دولت نباشید

  • کد خبر : 16931
  • 05 تیر 1393 - 17:49
استاندار زنجان: مسئولین جسارت و جرات ابتکار عمل داشته باشند/منتظر منابع ناچیز دولت نباشید

جلسه شورای اداری شهرستان خرمدره با حضور استاندار زنجان و مسئولین شهرستان صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.     به گزارش نبض سحر،در این جلسه “جمشید انصاری” استاندار زنجان گفت:پایه گزاری اقتصاد شهرستان بر مبنای کشاورزی عمده ترین ویژگی این شهرستان است. وی گفت:توسعه شهرستان برمی گردد بر توسعه ی کشاورزی و […]

جلسه شورای اداری شهرستان خرمدره با حضور استاندار زنجان و مسئولین شهرستان صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

 

به گزارش نبض سحر،در این جلسه “جمشید انصاری” استاندار زنجان گفت:پایه گزاری اقتصاد شهرستان بر مبنای کشاورزی عمده ترین ویژگی این شهرستان است.

وی گفت:توسعه شهرستان برمی گردد بر توسعه ی کشاورزی و وجه قابل توجهی از مشکلات نیز در همین حوزه می باشد.

وی افزود: اقتصاد بر پایه کشاورزی بر وضعیت عمرانی شهر اثر گذاشته است و توسعه صنعتی در حوزه ی کشاورزی شکل گرفته است.

وی تاکید کرد:شهرستان خرمدره باید از اقتصاد روستائی به اقتصاد شهری گذر کند. دوم جمعیت بالای شهری موجب افزایش نرخ بیکاری شده است و این وضعیت نگران کننده است.

وی در ادامه گفت:عدم ارتقاء بخش خدمات به شدت در این شهر ملموس است.

“انصاری” دلیل عمده ی مشکلات شهرستان های کوچک را فقدان ابتکار عمل مسئولین آن شهر اعلام کرد و گفت:همه فکر می کنند که با منابع دولتی مشکلات حل خواهد شد که این طور نیست و باید با ابتکار عمل در خود شهر وجود داشته باشد که اگر این امر محقق گردد قطعا فرایند توسعه شتاب لازمه را خواهد گرفت.

استاندار زنجان گفت: مردم هم باید باور کنند که توسعه به دست آنان اتفاق می افتد.

استاندار زنجان

وی همچنین گفت: مسلما برخی از وظایف نیز بر عهده ی دولت است .

وی از برطرف کردن مشکلات شهرک صنعتی خبر داد و گفت:برق شهرک صنعهتی ظرف دو هفته تامین شود . و در ادامه افزود: با واگذاری بخشهائی از شهرک صنعتی موجبات تسریع در آماده سازی و توسعه ی شهرک صنعتی فراهم خواهد آمد.

استاندار زنجان در این سفر یک روزه کلنگ احداث ساختمان فوریت های پزشکی در خرمدره را به زمین زد و با نخبگان شهر نیز دیداری داشت.

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=16931

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. آقای استاندار ما منتظر منابع ناچیز دولت نیستیم، منتظر حق شهرستانمان از بودجه استان هستیم و امیدواریم آن بودجه را در شهر زنجان خرج نکنید!

    خواهشمندم گزارش مبسوط این نشست را منتشر کنید تا ما نیز بدانیم در این جلسه چه گذشته است و مسئولین شهرمان چه مطالباتی مطرح کرده اند و چه نتیجه ای گرفته اند.

  2. شرمنده این نخبه هارومعرفی کنین بشناسیم

  3. متاسفانه افرادی به جلسات دعوت شده بودندکه اهل انتقاد و درخواست نبودند و فقط مجیز گوی مسولین هستن و…..بدنبال موقعیت و مقام…. نخبگان هم لابد با تعیین آی کیو مشخص شده بودند..

    • همشهری عزیز جناب “محمد”. خدا را شکر که شما در جلسه حاضر بودید، لطف می کنید یک گزارشی از این جلسه نگارش کنید تا ما هم مطلع شویم و بدانیم این همشهریان در این جلسه چه گفته اند و آیا فقط مجیزه گویی بوده است؟ البته بنده از اخبار شبکه اشراق اخبار مربوطه را دیدم ولی هیچ چیزی مشخص نبود!.
      زمان آن رسیده که جلسات ما بازده داشته باشد، مسئولین محترم هنوز نرسیده؟؟!!

  4. جناب آقای استاندار
    باسلام
    ۱-در نزدیکی محلی که کلنگ زده شد رودخانه ای وجود که انواع جانوران موذی درآن دیده میشودکه سلامتی مردم را تهدید میکند ودوم این رودخانه چهره شهر را بسیار نامطلوب نشان میدهد پس چرا مسئولین فکری نمی کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.