• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Sunday - 20 October - 2024
6

رفیعی:بیش از ۱۰۰۰جلد شناسنامه نوزاد صادر شده است

  • کد خبر : 16421
  • 26 خرداد 1393 - 10:43
رفیعی:بیش از ۱۰۰۰جلد شناسنامه نوزاد صادر شده است

اولین جلسه شورای ثبت احوال شهرستان خرم دره درسال ۱۳۹۳ با حضورمعاون اموراسناد هویتی اداره کل ثبت احوال استان در محل سالن اجتماعات اداره آموزش وپرورش برگزار شد. فرماندار شهرستان خرم دره در این جلسه با اشاره به تعریف جامع ثبت وقایع حیاتی از دیدگاه سازمان ملل با یادآوری اینکه سیاست های کلی جمعیت توسط […]

اولین جلسه شورای ثبت احوال شهرستان خرم دره درسال ۱۳۹۳ با حضورمعاون اموراسناد هویتی اداره کل ثبت احوال استان در محل سالن اجتماعات اداره آموزش وپرورش برگزار شد.

فرماندار شهرستان خرم دره در این جلسه با اشاره به تعریف جامع ثبت وقایع حیاتی از دیدگاه سازمان ملل با یادآوری اینکه سیاست های کلی جمعیت توسط مقام معظم رهبری ابلاغ گردید ه است ثبت به موقع وقایع حیاتی از جمله ولادت و وفات را خیلی مهم برشمرد و افزود: برنامه ریزی های کلان کشور بر پایه همین آمارها و ارقام صورت می گیرد.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان خرم دره در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم  گویی گزارشی از اهم اقدامات و فعالیت های انجام گرفته درسال ۱۳۹۲ومقایسه آن به سال ۱۳۹۱ ارائه داد .

 رفیعی با اشاره به ثبت ولادت و صدور شناسنامه نوزاد درسال ۹۲ گفت: طی سال ۱۳۹۲ ثبت ولادت و صدور شناسنامه نوزاد به تعداد یک هزار و۳۳۵فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۵/۱۲درصد رشد داشته است همچنین درثبت اعلامیه های ازدواج صادره از محاضر ازدواج شهرستان با رشد ۴۰ درصدی مواجه بوده است ودرثبت وفات نیز ۳۰۶فقره بوده که این درسال نود و یک ۳۰۷ فقره بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان خرم دره افزود :صدور شناسنامه مکانیزه بالای پانزده سال درسال ۱۳۹۲ به تعداد سه هزار ۷۸۵جلد و تغییر نام خانوادگی نیز ۲۷۰ فقره بوده است

وی صدور کارت هوشمند ملی را در اداره ثبت احوال شهرستان ۳۰۰مورد اعلام کرد ، گفت: از این تعداد ۱۰۴فقره کارت تحویل متقاضیان گردیده است.

رفیعی بیشترین نامهای انتخابی برای پسران ودختران را نیز به ترتیب پسران ابوالفضل,امیرمحمدو محمدطاها وبرای دختران فاطمه ، زهرا و نازنین زهرا اعلام نمود .

انتهای خبر

منبع:روابط عمومی فرمانداری خرمدره

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=16421

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.