• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
4

جمشید شیخی:شهرستان خرمدره از سرمایه گزاران بخش خصوص استقبال می کند

  • کد خبر : 14927
  • 22 اردیبهشت 1393 - 8:51
جمشید شیخی:شهرستان خرمدره از سرمایه گزاران بخش خصوص استقبال می کند

فرماندارشهرستان خرم دره دربرنامه زنده تلویزیونی سلام زنجان عنوان کرد :شهرستان خرم دره ازسرمایه گذاران بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری درحوزه های مختلف این شهرستان استقبال می کند.به گزارش نبض سحر،”جمشید شیخی” با بیان پتانسیل ها و استعدادهای شهرستان به موقعیت بی نظیر و ممتاز اسقرار شهرک صنعتی خرم دره اشاره کرد و اظهار داشت:شهرک […]

فرماندارشهرستان خرم دره دربرنامه زنده تلویزیونی سلام زنجان عنوان کرد :شهرستان خرم دره ازسرمایه گذاران بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری درحوزه های مختلف این شهرستان استقبال می کند.به گزارش نبض سحر،”جمشید شیخی” با بیان پتانسیل ها و استعدادهای شهرستان به موقعیت بی نظیر و ممتاز اسقرار شهرک صنعتی خرم دره اشاره کرد و اظهار داشت:شهرک صنعتی خرم دره به دلیل قرار گرفتن در مسیر اتوبان و جاده ترانزیت ،راه اهن وبرخورداری ازتمامی  امکانات و زیرساخت های لازم از قبیل آب ،برق،گاز ،مخابرات و تصفیه خانه مکان بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری دربخش های مختلف به شمار می رود.

وی افزود:این شهرستان از تمامی سرمایه گذارانی که بخواهند در این شهرک و شهرستان سرمایه گذاری کنند استقبال می کند .

 شیخی اضافه کرد:ما با جدیت پیگیر جذب سرمایه گذاران و صاحبان صنایع در شهرستان خرم دره هستیم .

وی با بیان این مطلب که:در این رابطه با همکاری دکتر خان محمدی نماینده مجلس با وزرای چند وزارتخانه در تهران جلسات و دیدارهایی انجام دادیم افزود:مشکلات شهرستان در بخش های مختلف مطرح شد که به حمدالله همه آن دیدارها برای توسعه شهرستان  پربار وموثر بود.

 

انتهای خبر

روابط عمومی فرمانداری

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=14927

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سوال اینجاست : چرا با این همه ویژگی که برشمردید ، شهرک صنعتی خرم دره توسعه نیافته و شهر ما بالاترین آمار بیکاری را دارد و متاسفانه بیکاری برای جوانان ما هزار درد بی درمان از عدم توسعه فرهنگ و نیز به ابتذال کشیده شدن ها را نیجه داده ؟ جنابعالی که در این سالها در استانداری تشریف داشتید تا چه میزان از حق و حقوق این شهر در مقابل نماینده وقت ( آقای م ) دفاع کرده اید ؟ چرا با وجود انسان های شریف و اندیشمندی چون جنابعالی ما در توسعه و ترقی شهرمان همپای دیگر شهر ها از جمله ابهر این همه عقب ماندگی داریم شما که روزنامه هم در دسترس داشتید ؟ چرا در شهر ما یک فکر جمعی حاکم نیست ؟ چرا مردم شهر ما که دستی در کارها دارند در روزهای حساس با یک وعده و وعید مانند وام و دیگر منافع بدست آمده شخصی ، مردمشان را فراموش می کنند منظورم همان هایی هستند که در اختلاس های بزرگ دستی دارند و اگر کارخانه ای هم دارند در شهر های بزرگ ساخته شده است ؟ آیا می شود با حقوق کارمندی آن هم در عرض ده سال صاحب کارخانه شد ؟ و ده ها سوال بی جواب که باید روزی برایش پاسخگویی پیدا شود ؟ مردم ما از کمبود ها در شهر شان می نالند ولی کاری از دستشان بر نمی آید ! متاسفانه در هر مسئله ای که در این شهر وارد شوید بجز خیانت چیز دیگری نخواهید دید .

  2. اینجانب به عنوان یک شهروند اهل خرم دره که از نزدیک با مسائل شهرستان آشنائی دارم در جواب این همشهری عزیز باید بگویم که در زمان فرماندار محبوب و سابق شهرستان خرم دره یعنی جناب آقای رحیم نوری پور تلاش های بسیار زیادی برای توسعه شهرک صنعتی خرم دره صورت گرفت که ازجمله این فعالیت ها می توان به برپائی سالانه ”همایش روزی برای خرم دره“ اشاره نمود که با هدف شناسائی استعداد های بالقوه شهرستان به سایر هموطنان، بویژه علاقمندان به سرمایه گزاری در پروژه های مختلف اشاره کرد . جنابعالی اگر قدری در اینمورد تامل می کردید و از نزدیک پیشرفت های بدست آمده در شهرک صنعتی خرم دره بصورت استقرار کارخانه های متعدد و …که با پی گیری های شبانه روزی و خستگی ناپذیر فرماندار پرتلاش قبلی به منصه ظهور رسیده ، ملاحظه می نمودید، مطمئناً در قضاوت خودتان نسبت به مسائل شهرک صنعتی خرم دره تجدید نظر می نمودید. بالا بودن آمار بیکاری هیچ ربطی به فرمایشات دلگرم کننده فرماندار جدید و عزیز فعلی مان یا عملکرد فرماندار محترم قبلی ندارد . موضوع بیکاری معضلی است ملی که حل آن در منطقه سالها تلاش مسئولین محترم و مردم سخت کوش خرم دره را می طلبد. ما به شکر خدا در حال حاضر همانند قبل صاحب فرمانداری شده ایم که تمام انرژی وتوان خود را صرف خدمت به مردم شریف این شهرستان نموده و در این راستا ، روز اداری و غیر اداری برای ایشان معنائی ندارد و ایشان حتی روز های تعطیلی خود را وقف خدمت به مردم نجیب و شریف این شهرستان نموده اند. جناب آقای شیخی به عنوان یک شهروند دلسوز اهل این شهرستان در حد وسعشان در سنگر های مختلف بویژه سنگر روزنامه نگاری همواره از حقوق مردم این شهرستان دفاع کرده و می کنند . همچنین در طی سالهائی که ایشان در استانداری زنجان مشغول خدمت بودند ، همواره منشاء خدمات فراوانی برای این شهرستان بوده اند و ما از این لحاظ از ایشان بسیار سپاسگزاریم . نبودن یک فکر جمعی یا مسائلی مثل وعده و وعید دادن و… هیچ ارتباطی با فرمایشات امیدوارکننده فرماندار عزیزمان که در شروع فعالیت شان خواستار سرمایه گزاری افراد کار آفرین ، صاحب فکر و خلاقیت در بخش های مختلف این شهرستان شده است ، ندارد. امید است ما مردم این شهرستان با وحدت و یکپارچگی و با عزمی راسخ دست بدست هم داده و با همفکری و همسوئی با فرماندار پرتلاش مان جنای آقای شیخی او را در رسیدن به اهداف متعالی شان و نیز به جایگاهی که شایسته مردم آگاه و با فرهنگ شهرستان خرمدره می باشد، یاری نمائیم . یک شهروند خرم دره

  3. با سلام
    آقای کلانتری بزرگوار و همشهری عزیز جناب “ن کریمی”، از مطالب عنوان شده توسط شما ممنونیم. بنده نیز نظر خود را بیان می کنم.
    به نظر بنده همایش روزی برای خرمدره خیلی ایده ی جالبی بود و امیدوارم این ایده که در زمان جناب آقای نوری پور فرماندار تلاشگر سابق شهرستان خرمدره ارائه گردیده و فازهای مقدماتی را سپری کرده است در دوره آقای شیخی به بلوغ برسد و شاهد پیشرفت روزافزون شهرستان باشیم. (حتما در این همایش از آقای نوری پور نیز دعوت شود و از ایشان به سبب فعالیت هی بسیار خوبی که برای شهرستان انجام داده اند، قدردانی صورت گیرد)
    اما جناب “کریمی” قبول کنید که شهرک صنعتی خرمدره بیش از این ها امکان پیشرفت داشت اما حالا بنده دقیقا نمی دانم در دوره ی فرماندار سابق یا شاید قبلتر در خصوص واگذاری زمین و امکانات به عزیزان سهل انگاری شد و خیانت بزرگی در حق شهرستان صورت گرفت که شاید اگر آن اتفاقات نمی افتاد الان تعداد بیشتری کارخانه و به تبع آن آمار کمتری از بیکاری در شهرستان داشتیم-این موارد نابخشودنی است- اما باید از گذشته درس گرفت تا آینده درست برنامه ریزی شود. اگر سخنان آقای کلانتری را با دقت مجددا مطالعه بفرمایید مسئله ی “خیانت کاری” عده ای مورد غفلت واقع شده، که عیان است و حتی اگر انسان بخواهد نمی تواند روی آن سریوش بگذارد در سال های قبل اتفاق افتاده و حتی شاید الان نیز در حال اتفاق افتادن باشد نکته ی مهمی است، اما از دست ما کاری بر نمی آید چون ما که مانند آن ها از ضعف فرهنگ رنج نمی بریم، خدا خود شاهد این موارد است و بهترین قاضی است.
    قبول کنید فکر جمعی سالم در شهرستان کم رنگ است و باید به آن بیش از پیش اهمیت داد.
    انشالله حضور آقای شیخی در فرمانداری با همکاری قاطع همشهریان همراه باشد که نوید بخش توسعه ی شهرستان باشد، بنده روشنایی را احساس می کنم. درود بر همه ی همشهریان دلسوز.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.