• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
3

کشورهای غربی خود بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند

  • کد خبر : 13235
  • 15 فروردین 1393 - 17:03
کشورهای غربی خود بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه تبعیض نژادی در خیابان‌های کشوهای اروپایی صورت می‌گیرد گفت: کشورهای غربی خود بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند. آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به قطعنامه اتحادیه اروپا در مورد کشورمان اظهار داشت: این قطعنامه دخالت در امور کشورمان است. وی با […]

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه تبعیض نژادی در خیابان‌های کشوهای اروپایی صورت می‌گیرد گفت: کشورهای غربی خود بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به قطعنامه اتحادیه اروپا در مورد کشورمان اظهار داشت: این قطعنامه دخالت در امور کشورمان است.

وی با اشاره به اینکه کشورهای اروپایی خود بزرگترین نقش کنندگان حقوق بشر هستند، تصریح کرد: خیابان‌های کشورهای اروپایی بزرگترین شاهد نقض حقوق بشر در مقابل دیدگان مردم به بهانه نژاد پرستی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با هشدار به اتحادیه اروپا گفت: اتحادیه اروپا باید پایش را اندازه گلیمش دراز کند و نباید در امور داخلی کشورمان دخالت کند.

این مسئول با بیان اینکه کشورمان در عرصه علمی به موفقیت‌های خوبی دست یافته است، ادامه داد: باید همه تلاش کنیم که کشورمان در زمینه‌های اقتصادی نیز بتواند به پیشرفت و موفقیت‌های خوبی دست یابد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اهمیت بحث اقتصادی در کشومان تصریح کرد: باید همه مردم و مسئولان تلاش کنند تا در سال جاری شعار سال محقق شود.

وی با اشاره به اینکه در زمینه فرهنگی فقط یک دستگاه مسئولیت ندارد، گفت: در زمینه فرهنگ در شورمان بیش از ۳۱ دستگاه مسئولیت و وظیفه دارند و همه باید در زمینه فرهنگی تلاش و همت داشته باشند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه اندیشمندان، دانشمندان، رجال سیاسی، صاحبان قلم و اندیشه، برنامه ریزان ارشد کشور و … وظیفه سنگینی در تبیین، تفسیر و بیان نظرات رهبر معظم انقلاب دارند، ادامه داد: باید مسیر روشنی که برای کشورمان از سوی مقام معظم رهبری ترسیم شده است به خوبی تبیین شود.

وی در پایان ضمن تاکید بر تلاش همگان برای تحقق بیانات و شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: باید کاری کنیم تا در پایان سال ۹۳ کارنامه موفقی در زمینه تحقق شعار سال که از سوی ولی امر مسلمین تعیین شده داشته باشیم.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=13235

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.