• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
6

پیام فرماندار شهرستان خرم دره به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

  • کد خبر : 12855
  • 29 اسفند 1392 - 13:53
پیام فرماندار شهرستان خرم دره به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

بسم الله الرحمن الرحیم امسال سال نو و بهار را با ایام فاطمیه و شهادت ام ابیها عطر یاس محمدی آغاز می کنیم . تقارن این دو اتفاق مهم برای ما ایرانیان از اهمیت والایی برخوردار است . رفتار نوروز مردم سرفراز ایران منافاتی با گرامیداشت ایام فاطمیه نخواهد داشت مگر نه اینست که مردم […]

بسم الله الرحمن الرحیم

امسال سال نو و بهار را با ایام فاطمیه و شهادت ام ابیها عطر یاس محمدی آغاز می کنیم .

تقارن این دو اتفاق مهم برای ما ایرانیان از اهمیت والایی برخوردار است . رفتار نوروز مردم سرفراز ایران منافاتی با گرامیداشت ایام فاطمیه نخواهد داشت مگر نه اینست که مردم بر سر سفره هفت سینشان قران و لحظه تحویل سال را خیل جمعیت در بارگاه امام رضا ( ع ) و امام زادگان در سراسر کشور سپری می کنند . آیا این رفتار فاطمی نیست ؟ در نوروز مردم سله رحم به جا می آورند و با بزرگان خود دیدار می کنند تا یکی از سنت های الهی را به جا آورند .

امسال در میان مردم اینگونه رفتارها به خاطر احترام به ام العالم نمود بیشتری خواهد داشت و بهار معنویت در جای جای کشورمان بوی گل یاس به خود خواهد گرفت . ضمن گرامی داشت ایام فاطمیه آرزو می کنم سال نو برای هموطنان عزیزسال سرشار از موفقیت و بهروزی توام با عزت و شاد کامی باشد .

سالی که گذشت برای مردم ایران سال سرنوشت ساز بود و خلق حماسه سیاسی را به همراه داشت مردم شهرستان خرم دره نیز با حضور خود در انتخابات ۲۴ خرداد برگ زرین دیگری را به افتخارات خود افزود .

مردم خرم دره با روحیه مهمان نوازی خود همراه با مسئولان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی در شهرستان خرم دره می باشد . برای هموطنانی که گذری بر خرم دره خواهند داشت آرزو می کنم از دیدنی های شهر خرم دره مخصوصا” از طبیعت زیبای آن لذت ببرند .

اینجانب ضمن تبریک سال نو به مردم سر بلند خرم دره از همراهی آنها برای توسعه و پیشرفته خرم دره که روزنه های امید در جامعه را به بار اورده است به همراه مسئولین تلاش گر تقدیر و تشکر می کنم .

نوری پور فرماندار شهرستان خرم دره

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=12855

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.