• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
5

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند اعتماد به نیروها و سرمایه‌های داخلی است

  • کد خبر : 12427
  • 16 اسفند 1392 - 17:22
تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند اعتماد به نیروها و سرمایه‌های داخلی است

امام جمعه خرمدره لزوم توجه و اعتماد و نیروها و سرمایه‌های داخلی را عامل مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: تکیه واعتماد به نیروهاوسرمایه های داخلی، باید به عنوان یک اصل مهم در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مورد تاکید باشد.حجت الاسلام محمود نورپور درخطبه‌های  این هفته نمازجمعه شهر خرمدره  افزود: گمان نکنیم […]

امام جمعه خرمدره لزوم توجه و اعتماد و نیروها و سرمایه‌های داخلی را عامل مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: تکیه واعتماد به نیروهاوسرمایه های داخلی، باید به عنوان یک اصل مهم در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مورد تاکید باشد.حجت الاسلام محمود نورپور درخطبه‌های  این هفته نمازجمعه شهر خرمدره  افزود: گمان نکنیم که خارجی‌ها مشکل ما را حل می‌کنند اشتباه است اگر تصور کنیم که مذاکره با امریکا و اروپا مشکلات اقتصادی جامعه ما راحل خواهدکرد.

وی ادامه داد: آمریکا و استکبار با اصل و اساس ما، اسلام و انقلاب ما و با استقلال و هویت مامخالفند ما باید با توکل برخدا و توسل به اهل بیت(ع) و تکیه بر نیروها و سرمایه های داخلی مشکلاتمان راحل کنیم.

امام جمعه خرمدره ادامه داد: اقتصادمقاومتی که چندین سال است مورد تاکید مقام معظم رهبری است یعنی اقتصادی که بتوانددرشرایط پیچیده و فشار و تحریم در برابر کارشکنی ها و خباث تهای  دشمن مقاومت بکند.برای تحقق این مهم باید الزامات آن عملیاتی شود.

حجت الاسلام نورپور افزود: مدیریت درست مصرف،می بایست اصلاح الگوی مصرف صورت گیردتاازاسراف بیش ازحددربخشهای مختلف جلوگیری شود.

امام جمعه  خرمدره افزود: کار و تلاش دین مادین کاروتلاش است حتی پیامبران وامامان نیزکارمی کردند،۶۰۰ آیه قرآن در رابطه باکار و تلاش است.،ولی متاسفانه امروز شاهدفرهنگ کارگریزی درجامعه هستیم.

حجت الاسلام نورپور همچنین بر لزوم توجه و استفاده ازتولیدات داخلی تاکید کرد.

وی همچنین ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و تبریک روز پرستار،از زحمات کلیه پرستاران زحمتکش قدردانی نموده وازمسولین محترم درخواست کردتا بیش ازپیش از زحمات بی‌دریخ این قشرخدوم جامعه تقدیر  کرد  وسعی وتلاش نمایندمشکلات این قشر زحمتکش را مرتفع  کنند.

حجت الاسلام نورپور  در ادامه بااشاره به۲۲اسفندسالروزبزرگداشت شهداءوتاسیس بنیادشهیدگفت:شهداوخانواده های معظم شهداحق بزرگی برهمه دارند.شهدابانثارجان عزیز خویش ،خویش راجاودانه وابدی کردند و همردیف انبیاء، صلحا،صدیقین شدند و به مقامی رسیدند که به وجه الله نظر می کنند و عندربهم یرزقون اند.

وی ادامه داد: مردم هم باید آرمانهای شهداراحفظ کنند،بایدانقلاب ودستاوردهای آن راحفظ کنند.

منبع:مهر

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=12427

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.