• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
6

مسئولان از انتصاب افراد تند و سیاسی و جناحی پرهیز کنند

  • کد خبر : 11384
  • 26 بهمن 1392 - 11:15
مسئولان از انتصاب افراد تند و سیاسی و جناحی پرهیز کنند

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر شایسته‌سالاری در انتصاب‌ مسئولان شهرستان خرم‌دره گفت: مسئولان از انتصاب افراد تند و سیاسی و جناحی پرهیز کنند. حجت‌الاسلام محمود نورپور در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم فهیم ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور گسترده مردم، پیام‌های متعددی داشت. وی اذعان […]

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر شایسته‌سالاری در انتصاب‌ مسئولان شهرستان خرم‌دره گفت: مسئولان از انتصاب افراد تند و سیاسی و جناحی پرهیز کنند.

حجت‌الاسلام محمود نورپور در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم فهیم ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور گسترده مردم، پیام‌های متعددی داشت.

وی اذعان کرد: بزرگترین پیام آن این بود که دنیا به ویژه دولتمردان گستاخ هتاک و بی‌ادب آمریکا بدانند ملت ما در صحنه است.

امام جمعه خرم‌دره افزود: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن این بود که ما از تهدید ارعاب و گزینه نظامی هراسی نداریم، ما پشت سر ولایت ایستاده‌ایم و ذره‌ای از اصول و آرمان‌های انقلابی و الهی خود کم و کوتاه نمی‌آییم.

این مسئول در ادامه با گرامیداشت صدور حکم تاریخی امام عزیز مبنی بر ارتداد و اعدام سلمان رشدی مرتد گفت: امروز هم این فتوای تاریخی امام (ره) به قوت خود باقی است و بر هر زن و مرد مسلمان واجب است در صورت امکان این حکم را اجرا کند و لحظه‌ای از آن غفلت نکند.

نورپور در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله محلاتی نماینده امام در سپاه به روز روحانیت و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: روحانیت تشیع در طول تاریخ همواره مدافع اسلام و حامی عزت استقلال و کرامت مردم بوده و هستند.

وی ادامه داد: روحانیت با بیان قلم و تلاش خویش اسلام را زنده نگه داشته و در طول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نسبت به جمعیت خویش بیشترین شهدا را تقدیم اسلام کرده است.

خطیب جمعه خرم‌دره افزود: فقط در هشت سال جنگ تحمیلی ۴ هزار و ۳۶۳ شهید تقدیم کرده و امروز هم پشتیبان اصلی نظام و حامی مردم روحانیت مخلص بی‌ادعا و در خط امام و رهبری است.

این مسئول در ادامه ضمن تذکر به دولتمردان محترم در مورد انتصابات یادآور شد: در نظام اسلامی باید در انتصابات ملاک و معیار انتخاب مسئولان شایسته‌سالاری باشد، نه فقط مسائل باندی و جناحی، نیروی شایسته، کسی است که از ایمان عمل صالح التزام عملی به اسلام و نظام و ولایت فقیه خوشنام بودن برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه مع‌الاسف گاه مشاهده می‌شود که هیچ اعتنایی به مساله شایسته‌سالاری نمی‌شود که بزرگ‌ترین آسیب و آفت است، تصریح کرد: مردم از دولت و شخص رئیس‌جمهور محترم انتظار دارند در انتخاب مسئولان به ویژه ادارات فرهنگی و تاثیرگذار به شعار اعتدال عمل شود. از نیروهای معتدل و میانه‌رو و کارآمد استفاده شود، نه افراد تند و سیاسی و جناحی، مردم مشکلات متعددی از جمله مشکل معیشتی دارند، مسئولان با میدان دادن به کسانی که مشکل‌آفرین‌ هستند، مشکلات مردم را چند برابر نکنند.

انتهای پیام/منبع/:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=11384

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.