• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
9

فاز نخست شهر الکترونیک در خرم دره افتتاح شد

  • کد خبر : 11024
  • 18 بهمن 1392 - 19:16
فاز نخست شهر الکترونیک در خرم دره افتتاح شد

همزمان با  دهه فجر،فاز نخست شهر الکترونیک در خرم دره افتتاح شد. به گزارش نبض سحر،در  این مراسم خانم “فتحعلی بیگلو ” گفت:دهه فجر فرصت مناسبی است برای بازنگری در مورد اهداف انقلاب ،وی درادامه افزود:برای ایجاد شهر الکترونیک باید دولت هم الکترونیک باشد وهم مردم آموزش کافی را دیده باشند. وی گفت:با راه اندازی […]

همزمان با  دهه فجر،فاز نخست شهر الکترونیک در خرم دره افتتاح شد.

به گزارش نبض سحر،در  این مراسم خانم “فتحعلی بیگلو ” گفت:دهه فجر فرصت مناسبی است برای بازنگری در مورد اهداف انقلاب ،وی درادامه افزود:برای ایجاد شهر الکترونیک باید دولت هم الکترونیک باشد وهم مردم آموزش کافی را دیده باشند.

وی گفت:با راه اندازی این سیستم باید کلیه مکاتبات بین ادارات بصورت الکترونیک انجام شود و این کار مستلزم ایجاد سایت توسط کلیه ادارات می باشد.وحسن این کار این است که کارها سریعتر انجام می شود ودر زمان صرفه جویی به عمل می آید.

“سعید نژاد حسینی “کارشناس فناوری وارتباطات فرمانداری خرم دره گفت: ۴۵ اداره به این سیستم وصل شده اند و همچنین از مهمترین حوزه هایی که در ارتباط مستقیم با شبکه دولت هستند به حوزه های زیر اشاره کرد:۱-حوزه امنیتی ونصب دکل ودوربینهای مدار بسته ۲- حوزه شهری  ایجاد پارک علمی وفناوری درشهرستان۳-ایجاد کتابخانه الکترونیک۴-حوزه بهداشت ودرمان طرح پزشک آنلاین

 فرماندار خرم دره درپایان این جلسه گفت:شهرستان خرم دره در کلیه جوانب پیشرفت خوبی داشته و در زمینه صنعت وکشاورزی رتبه خوبی در استان دارا می باشد.وی در ادامه افزود:با همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به زودی شاهد کلنگ زنی دانشکده فناوری وارتباطات در خرم دره خواهیم بود که این امر در کنار ایجاد شهر الکترونیک نقش مهمی در توسعه خرم دره خواهد داشت.

انتهای خبر

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=11024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.