• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
6

شارون موجودی شرور، وحشی و جنایتکار جنگی بود

  • کد خبر : 10010
  • 27 دی 1392 - 20:25
شارون موجودی شرور، وحشی و جنایتکار جنگی بود

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه شارون موجودی شرور و وحشی و جنایتکار جنگی بود، اظهار داشت: با این وجود شرم‌آور است که مدعیان دفاع از حقوق بشر در سوگ چنین جانور درنده‌ای اشک ماتم می‌ریزند. حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته […]

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه شارون موجودی شرور و وحشی و جنایتکار جنگی بود، اظهار داشت: با این وجود شرم‌آور است که مدعیان دفاع از حقوق بشر در سوگ چنین جانور درنده‌ای اشک ماتم می‌ریزند.

حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت اظهار داشت: یکی از عوامل تربیت انسان وجود الگوهای برتر و شایسته است. الگوهایی که با رفتار و کردار خویش معلمان و راهبران جامعه‌ هستند و بزرگترین الگوی خدا باوران پیامبر اکرم (ص) از جمله موارد سبک زندگی و سیره عملی آن حضرت زهد و ساده‌زیستی است.

وی ادامه داد: زندگی سراسر افتخار آن حضرت یک زندگی ساده بود او هرگز اهل تشریفات و تجملات نبودند و با آن عظمت همانند بندگان روی زمین می‌نشستند و با دست مبارک خود کفش و لباس خود را وصله می‌زد.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه یکی دیگر از سیره‌های عملی آن حضرت استقامت بی‌نظیر است، تصریح کرد: آن حضرت پیام‌آور وحدت و رحمت در راه ترویج اسلام و توحید و آزادی بشر از غل و زنجیر به قدری آزار و اذیت شد و مشکلات و سختی‌ها دید که کمتر پیامبری دید.

 

نورپور در ادامه با بیان اینکه دشمنان اسلام علیه پیامبراکرم (ص) از حربه تبلیغ، تهدید، ارعاب، تحریم اقتصادی و سیاسی گزینه نظامی، شکنجه روحی و جسمی و… استفاده کردند، خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش کردند تا بلکه روحیه پیامبر متزلزل شده و از اهدافش دست بردارد، اما پیامبر اکرم (ص) همانند کوهی استوار در برابر همه این مشکلات جانانه ایستاد و دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرد.

وی تصریح کرد: امروز هم ما باید به پیامبر خود اقتدا و تاسّی کنیم آن هم نه فقط در چند رکعت نماز خواندن بلکه در رفتارمان، گفتارمان، معاشرت و معاملاتمان و به ویژه در مواضع سیاسیمان باید از پیامبر خویش درس بگیریم.

خطیب جمعه خرم‌دره ادامه داد: ما باید از حبیب و مولای خود درس زهد و قناعت و ساده‌زیستی و پایداری و استقامت و غیرت دینی و بصیرت و دشمن‌شناسی را فرا گیریم.

این مسئول در ادامه به هلاکت شارون سفّاک اشاره کرد و گفت: تعریف و توصیف سردمداران غرب از قصّاب صبرا و شتیلا بسیار شرم‌آور بود. اینان بی‌شرمانه مرگ وی را تسلیت گفته و مرگ وی را ضایعه نامیدند.

وی افزود: تاسف‌بارتر اینکه به این سفّاک خون‌آشام، لقب صلح‌جو را دادند، که این موضع‌گیری غربی‌ها در هلاکت شارون ملعون قابل تأمل است و نشان از نقش این قدرت‌ها در ظهور و ادامه حیات صهیونیست‌ها دارد.

امام جمعه خرم‌دره با بیان اینکه دنیا می‌داند شارون موجودی شرور و وحشی و جنایتکار جنگی بود، اظهار داشت: با این وجود شرم‌آور است که مدعیان دفاع از حقوق بشر در سوگ چنین جانور درنده‌ای اشک ماتم می‌ریزند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته مبارک وحدت گفت: دشمن از طریق دامن زدن به اختلاف شیعه و سنی، ایجاد اختلاف بین قومیت‌ها و ملیت‌ها، دفاع و حمایت از حکومت‌های فاسد سکولار و طرف‌دار غرب در جهان اسلام، انتشار کتب و نشریات و سایت‌های تفرقه‌افکنانه و بهره‌گیری از افراد سطحی‌نگر و افراطی و تندرو و مساله‌دار و استفاده از فرقه‌سازی سعی در ایجاد اختلاف و انشقاق در دنیای اسلام دارد.

این مسئول افزود: دنیای اسلام بداند که هدف آمریکا اسلام است او با یک کشور اسلامی کاری ندارد بلکه هدف او ایجاد خاورمیانه جدید و احیای رژیم منحوس صهیونیستی است او می‌خواهد امیر همه کشورهای اسلامی باشد و منابع منطقه را غارت کند.

وی تاکید کرد: لذا دنیای اسلام هم در برابر توطئه دشمن باید بر مشترکات خویش تکیه و تاکید کنند و با حفظ و تقویت اتحاد و انسجام خویش عمل دشمن را ناکام بگذارند نباید به دشمن میدان داد نباید به گروه‌های سلفی و تندرو و اجنبی از اسلام میدان داد همه مسلمانان با وحدت خویش وهابیت و سلفی‌گری را منزوی کنند.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=10010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.