• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
4

صداو سیما نقش بسزائی در آگاه سازی و پیشگیری از مواد مخدر دارد

  • کد خبر : 34900
  • 27 خرداد 1394 - 18:48
صداو سیما نقش بسزائی در آگاه سازی و پیشگیری از مواد مخدر دارد

فرماندار خرمدره گفت: صداو سیما نقش بسزائی در آگاه سازی و پیشگیری از مواد مخدر را دارد.به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی صبح امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر گفت: اعتیاد یک مشکل سراسری است و خانواده ها نیز در این خصوص دغدغه دارند. وی گفت: دستگاه های فرهنگی نقش اساسی در […]

فرماندار خرمدره گفت: صداو سیما نقش بسزائی در آگاه سازی و پیشگیری از مواد مخدر را دارد.به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی صبح امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر گفت: اعتیاد یک مشکل سراسری است و خانواده ها نیز در این خصوص دغدغه دارند.

وی گفت: دستگاه های فرهنگی نقش اساسی در پیشگیری مواد مخدر دارند، داشتن برنامه های مشخص از سوی اداره ورزش و جوانان ، فرهنگ و ارشاد  و آموزش و پرورش می تواند در پیشگیری مواد مخدر تاثیر گذار است..

فرماندار خرمدره افزود: خانواده ها باید در خصوص آسیب های مواد مخدر مطلع شوند و رسانه ها نقش اساسی در این موضوع دارند.

وی تاکید کرد: صدا و سیما می تواند بیشترین اثر بخشی را با پخش برنامه هایی در خصوص آسیب های مواد مخدر در زمینه آگاه سازی خانواده ها داشته باشد.

شیخی افزود: مطالب و مقالات برای چاپ در اختیار نشریات قرار داده شود تا مردم بیشتر با مضرات مواد مخدر آشنا شوند.

وی  با بیان این مطلب که خانواده ها باید مهارت “نه” گفتن  را به فرزندان خود آموزش بدهند، افزود: سخنرانی مبلغّان در مساجد در خصوص نقش دین و کاهش آسیب های اجتماعی در این خصوص نیز اثر گذار است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=34900

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای شیخی مردم برای خرید قند و شکر مشکل دارند ولی برای مواد مخدر هرگز !!!!!!!و در این زمینه مقصر قانون است که سفت و سخت نیست . در کوچه ما پدر و پسر سر یک پیک نیک می نشینند . من شنیدم که متاسفانه حتی مامورها هم در پخش مواد در بین فروشندگان دخالت دارند در خیابان م – ف – ت – ح انتها البته همه جا هستند و بدبخت جوانان که در این روزگار به مواد پناه !!!سوخته و بریده از همه جا چون کسی نبوده که هدایتشان کند از مسجد گریزان از والدین گریزان !!! البته بعضی ه این بدتر هم بشوند حقشونه چون خودشان خواستند که گمراه بمانند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.